Máte zkušenosti z oblasti HR? Nebojíte se administrativy spojené s průběhem pracovního života zaměstnanců? Ozvěte se nám, rádi se s vámi potkáme.
CO VÁS ČEKÁ?
- Zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců – VÝROBNÍ I THP
- Vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů.
- Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů.
- Vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců.
- Reporting vedení organizace.
- Úzká spolupráce se mzdovou účetní
- Úzká spolupráce s mistry a vedoucími jednotlivých oddělení, podpora v rámci práce s lidmi.
- Komunikace se zaměstnanci, jejich podpora, sdílení informací.
- Spolupráce na přípravě firemních akcí.
KOHO HLEDÁME?
- Hledáme člověka samostatného, komunikativního a organizačně schopného
- Zkušenosti v oblasti personalistiky, znalost zákoníku práce
- Znalost anglického nebo německého jazyka min. na pokročilé úrovni
- Dobrá znalost práce na PC
- Empatie, systematické myšlení, kreativita
CO NABÍZÍME?
- Zázemí moderní firmy s rodinnou tradicí
- Pružnou pracovní dobu, příležitostně možnost home office
- Nadstandardní dovolenou
- Cestu do práce i dobrý oběd Vám pomocí příspěvků výrazně zlevníme
- Můžete dál rozvíjet své jazykové dovednosti nejen praxí, ale také kurzy
- Získáte možnost kvartálních odměn i 13. plat
- Příspěvek na penzijní připojištění po roce ve společnosti
- Dostatek kávy, čaje, čokolády i vody na pracovišti je pro Vás zajištěn
- Ovocnou středu
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O VÝŠE UVEDENOU POZICI, NÁM PROSÍM ZAŠLETE SVŮJ STRUČNÝ ŽIVOTOPIS NA EMAIL: NBARABASOVA@BBAHRANICE.CZ
V PŘÍPADĚ DOTAZŮ NÁS PROSÍM KONTAKTUJTE NA TEL. 775 867 225
Těší se na Vás
kolektiv BBA HRANICE